Create your free CV! Get a ready-made CV for free by completing 80% of your career profile.  Complete your profile
Myanmar

Administration Assistant – Female ( 1 ) Post

Job Summary

Answer phones, direct calls, take and deliver messages as needed Complete basic bookkeeping and record keeping duties

  • Minimum Qualification: Bachelor
  • Experience Level: Entry level
  • Experience Length: 2 years

Job Description/Requirements

Job Description :



Ø  Office Phone Call များလက်ခံဖြေကြားခြင်းနှင့်အခြား Department များသို့ဖုန်းလွှဲပြောင်းပေးခြင်း၊ Information ပေးခြင်းများဆောင်ရွက်ရမည်။


Ø  Office Meeting များအတွက် Meeting Room ပြင်ဆင်ပေးခြင်းများပြုလုပ်ပေးရမည်။


Ø  ရုံးသို ့လာရောက်သည့်ဧည့်သည်များ ၊ အပြင် Customer များနှင့်ပြေလည်စွာ ဆက်သွယ် ပြောဆိုနိုင်ရမည်။


Ø  Social Affairs များတွင်ပါဝင်ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ရမည်။


Ø  ရုံးကိစ္စရပ်များအတွက် အပြင်သွားလာရန်လိုအပ်ပါက သွားလာနိုင်ရမည်။


Ø  ရုံးသုံးပစ္စည်းများဝယ်ယူခြင်း နှင့် ထုတ်ယူသုံးစွဲခြင်းကိစ္စရပ်များကို စနစ်တကျလုပ်ဆောင်တတ်ရမည်။


Ø  Office Room များသန့်ရှင်းရေးအတွက်စစ်ဆေးခြင်းများပြုလုပ်ရမည်။

Share Job Post

Log In to apply now

Activate Notifications Stay productive - get the latest updates on Jobs & News
Activate
Deactivate Notifications Stop receiving the latest updates on Jobs & News
Deactivate
Yangon
| Full Time |
$ Confidential
Job Function: Admin & Office
1mo
Yangon
| Full Time |
$ Confidential
Job Function: Admin & Office
1mo
Yangon
| Full Time |
$ Confidential
Job Function: Admin & Office
1mo
Yangon
| Full Time |
$ Confidential
Job Function: Admin & Office
1mo