Welcome to the new and improved MyJobs. Signup, Login and Find Your Dream Job! If you already have an account please   reset your password here.
New
CB

Relationship Executive (Home Loan/Car Loan/Other HPs)

Job Summary

Relationship Executive

  • Minimum Qualification: Bachelor
  • Experience Level: Mid level
  • Experience Length: 2 years

Job Description

Job Description

  • ချေးငွေရရှိရန် လုပ်ငန်းတာဝန်များအဆင့်ဆင့်ကိုာချေးငွေဝယ်ယူသူများအား   အသေးစိတ် ရှင်းလင်းပြောကြားပေးခြင်း ၊ ၎င်းတို့၏ လိုအပ်ချက်နှင့် ကိုက်ညီသော အကြံပြုချက်
  • ချေးငွေဝယ်ယူသူများ(Customer)၏လိုအပ်ချက်များကိုကြိုတင်သိရှိနားလည်ပြီး ချေးငွေနှင့် အတူ ဘဏ်၏ Products နှင့် Services များအား ရှင်းလင်းရောင်းချနိုင်ရမည်။
  • ချေးငွေအသစ်များရရှိနိုင်ရန် အိမ်ရာဆောက်လုပ်ရေး ကုမ္ပဏီများ(Developer)နှင့် Car Dealer ချိတ်ဆက်၍သော်လည်းကောင်း
    ၊ အရောင်းပြပွဲများတွင် ပါဝင်၍လည်းကောင်းဘဏ်၏ ချေးငွေအား အရောင်းမြှင့်တင် မှုများပြုလုပ်နိုင်ရမည်။
  • ချေးငွေဝယ်ယူသူများ(Customer)၏ မိသားစုအခြေအနေ၊ ၀င်ငွေ၊ ပေးရန်တာဝန်များနှင့် ကုန်ကျစရိတ်များအား သုံးသပ်တင်ပြနိုင်ရမည်။
    (လိုအပ်သော Training ပေးပါမည်)
  • သက်ဆိုင်ရာအစိုးရအဖွဲ့အစည်းများ၊ ဘဏ်၏ အိမ်ရာချေးငွေဌာနမှ ချမှတ်ထားသော ချေးငွေနှင့် ပတ်သက်သောစည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများ၊ စံသတ်မှတ်ချက်များနှင့် ကိုက်ညီအောင်ဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။
  • ရှုပ်ထွေးသော ချေးငွေဆိုင်ရာ အချက်အလက်များ၊ ပိုင်ဆိုင်မှူ နှင့်ပတ်သက်သောစာချုပ်စာတမ်းများ အား မသေချာမှူများ ရှိပါက Customer များအား အကြံပြုချက် မပေးမီရုံးချုပ်အိမ်ရာချေးငွေဌာနနှင့် ဆက်သွယ်၍ တိုင်ပင်ဆွေးနွေးရမည်။
  • Customer မှလျှောက်ထားလာသော ချေးငွေလျှောက်လွှာများအား သတ်မှတ်ထားသော စာရွက်စာတမ်းများ ပြည့်စုံပါက
    နှောင့်နှေးကြန့် ကြာမှုမရှိစေဘဲ ရုံးချုပ် သို့ တင်ပြရမည်။
  • အိမ်၊ခြံ၊မြေအဆောက်အဦးများ၏ မူရင်းစာရွက်စာတမ်းများကို အသေးစိတ်တိကျစွာ စာရင်းသွင်းရန်၊ ထိန်းသိမ်းရန်လုပ်ဆောင်ရမည်။
  • စာရွက်စာတမ်းများသည် ဘဏ်၏ criteria နှင့်ကိုက်ညီပါက customer ၀ယ်ယူလိုသော အိမ်ရာအား ဘဏ်ရာဖြတ်နှင့်အတူ ဘဏ်အတွင်း သတ်မှတ် ထားသော စည်းကမ်းချက်များနှင့်ကိုက်ညီမူရှိ
  • ချေးငွေခွင့်ပြုရန်ရရှိပြီးပါကချေးငွေကျရန် လိုအပ်ချက်များကို သက်ဆိုင်ရာအရာရှိထံမှ ရယူပြီး customer အား အကြောင်းကြားရမည်။
  • စိတ်အားထက်သန်မှု ၊ စဉ်းစားတွေးခေါ်နိုင်စွမ်း ၊ ပြသနာများကို ဖြေရှင်းနိုင်စွမ်း ၊ ပေးအပ်ထားသော လုပ်ငန်းတာဝန်အား
    အချိန်မှီပြီးစီးရန် အချိန်နှင့်တပြေးညီစီမံခန့်ခွဲမှုကောင်းရမည်။
  • နှုတ်အမူအရာနူးညံ့သိမ့်မွေ့ပြီးစကားအပြောအဆိုကောင်းသူဖြစ်ပြီးသွက်လက်စေ့စပ်သေချာပြီး
    Multitasking Skills ရှိရမည်။
  • လုပ်ငန်းများကိုအသေးစိတ်ဂရုပြုနိုင်ပြီး တာဝန်ယူနိုင်ရမည်။အချိန်မီပြီးဆီးအောင်
  • Email အသုံးပြုနိုင်ပြီး မြန်မာစာနှင့်အင်္ဂလိပ်စာကျွမ်းကျင်စွာရိုက်နိုင်ရမည်။
  • လုပ်ငန်းတာဝန်များ လုပ်ဆောင်ရာတွင် ပညာရှင် (Professional) ဆန်ဆန် အလုပ်လုပ်နိုင်ရမည်။

ပညာအရည်အချင်း

  • တက္ကသိုလ်တစ်ခုခုမှ ဘွဲ့တစ်ခု ရရှိထားသူဖြစ်ရမည်။
  • Microsoft Office Tools (Words & Excel) ကိုအသုံးပြုတတ်ရမည်။
  • LCCI Level 2 (အနည်းဆုံး အောင်သူဖြစ်ရမည်)။

Share Job Post

Log In to apply now

Activate Notifications Stay productive - get the latest updates on Jobs & News
Activate
Deactivate Notifications Stop receiving the latest updates on Jobs & News
Deactivate
Yangon
| Full Time |
MMK 200,000 - 400,000
2mos
Yangon
| Full Time |
MMK 200,000 - 400,000
1yr
Yangon
| Full Time |
$ Confidential
2mos