အသစ်တိုးတက်လာသော MyJobs မှကြိုဆိုပါသည်။ မှတ်ပုံတင်၊ သင်၏ဝင်ငွေနှင့်အလုပ်ရှာပါ!  သင်၏လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကိုဒီမှာပြန်လည်ရယူပါ။.

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Admin Assistant

  • အနိမ့်ဆုံးပညာအရည်အချင်း: Bachelor
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Mid level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 1 year

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Responsibilities
•   Maintain and update information related to Client Services planning and performance
•   Track and report progress of sales order performance
•   Consolidate weekly team progress reports
•   Prepare letters, quotations and invoices to support the teams
•   Report collection of receivables to Finance team
•   Assist with creation of presentations and files for the team
•   Answering phone calls
•   Manage business-as-usual tasks, such as filing, scanning, copying, researching, scheduling, etc  
•   Perform other allowable duties as assigned by management
 
Requirements
•   Proficiency with Microsoft applications, including Word, Excel and PowerPoint
•   Excellent communication skills, both written and verbal
•   Must be highly organized and able to tackle multiple tasks
•   Knowledge and experience of database systems is highly desirable
•   Must be Bilingual English/Burmese
•   Experience answering telephone esquires, invoice processing and office organization
•   Positive attitude and sincere willingness to constantly learn and grow

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 800,000 - 1,000,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000