MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

“POSCO International Corporation (Myanmar E&P)” invites applications, from experienced Myanmar National Only.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဒီပလိုမာလက်မှတ်ရှိ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလယ်အလတ်တန်း
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 2 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Position Title                   : Admin Assistant

Location                           : Yangon

Employment Type          : Contract Basic

Reports To                       : Project Director/Team Leader

(Required to attach scan of NRC)

 

Position Requirements


·       Graduate degree in relevant discipline.

·       Alternative qualifications may be accepted by immediate Manager and Director.

·       Preferred qualification or degree in English.

·       Excellent communication and interpersonal skills.

·       More than 2 years in general corporate sector is preferred.

·       A knowledge of company structure and organization.

·       Preferred Experience in global company culture.

·       Proficient in MS office software, including MS Excel, MS Word.

·       Fluency in English in both oral and written communication.

 

Duties and Responsibilities

 

Logistical Support

 

·       Arrange flight tickets and preparation of relevant internal documents

·       Assist on visa application and preparation of letter of invitation

·       Prepare business trips for team members and relevant documents (before & after)

·       Arrange vehicle transportation time to time

 

                                                                                                                               

HR Support

 

·       Periodic update of manpower list and contact numbers

·       Manage rotation schedule

 

Technical Support

 

·       Receipt and distribution of external letters, technical documents and meeting minutes

·       Support to Document Controller

 

General Support

                                                                                                                          

·       Receiving and forwarding phone messages

·       Monthly stock taking and order of stationary

·       Arrange mobile phone top-up cards

·       Preparing Team’s petty cash advance and settlement

·       Use of company's groupware and SAP system

·       Any other administrative task

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော