MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။
အသစ်

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Location : Yangon Head Office

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: Bachelor
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Executive level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

ROLES AND RESPONSIBILITIES

The Admin & HR Assistant is responsible for:

- Provide administrative support to office management and all team members

- Arrange the local, regional and international travel of staff members, other related to organizational

funding agencies, resources person.

- Answering office phone and regularly checking and responding to office email.

- Maintain systematic filing of documents including Invitation letters and documents for logistic including

hotel, training center, hall, suppliers, printing house, travel agent and IEC.

- Regular update and monitor expiry of KWEG registration status, Office rental and Car license and alert

on its renewal well in advance

- To arrange and contact repair shops or servicing for all office equipment need repairs with HR & Admin

Manager and IT technician.

- Maintain and updating attendant record and assisting HR & Admin Manager in leave record and

recruitment process.

- To ensure all purchase orders are sent to the approved suppliers whenever applicable.

- To monitor assets, inventory, office supplies and stationeries in office stock and for all item kept in

cabinet.

- Any other related tasks assigned by Director and HR & Admin Manager

PERSON SPECIFICATION

• Graduate(Any Degree)

• Have at least 2 years’ experience in administrative and HR work

• Have at least 1 year experience in working in CSO/NGO.

• Good command of written and spoken Burmese and English

• Coordinate and maintain harmonious relationship with related personnel.

• Strong leadership skill and ability to organize & priorities workload independently and using initiative when

appropriate, attention to details.

• Ability to use MS word, Microsoft Excel will be an asset.

• Highly motivated to learn, hardworking, flexible in working hours.

• Good interpersonal & Communication skills and financial management skills

• Actively take part in the Organizational development activities

• Adaptable and able to work under pressure on a different numbers of tasks

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Rest of Myanmar
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
USD Less than 100
Rest of Myanmar
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
Rest of Myanmar
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
Rest of Myanmar
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော