Admin/ HR Supervisor
အလုပ်အကျဉ်းချုပ်
Admin and HR
- ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
- အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလယ်အလတ်တန်း
- အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 နှစ််
လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်
- · တက္ကသိုလ်မှ ဘွဲတစ်ခုခုရရှိပြီးသူဖြစ်ရမည်။
- · ရုပ်ရည်ပြေပြစ်ကောင်းမွန်သူဖြစ်ရမည်၊ အကျင့်စာရိတ္တကောင်းမွန်သူဖြစ်ရမည်။
- · အသက်(၂၅ ) နှစ်မှ (၃၀) နှစ်အတွင်းဖြစ်ရမည်။
- · သက်ဆိုင်ရာ လုပ်ငန်းအတွေ့အကြုံ အနည်းဆုံး ( ၂ ) နှစ်အထက်ရှိရမည်။
- · HR နှင့်ပတ်သတ်သောဝန်ထမ်းရေးရာလုပ်ထုံးလုပ်နည်းများ၊ ဥပဒေများအား နားလည် ဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။
- · ၀န်ထမ်းများ၏ ( attendance / leave) များ နှင့် ၀န်ထမ်းရေးရာ ကိစ္စများအားစနစ်တကျ ဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။
- · ရုံးလုပ်ထုံးလုပ်နည်းများနှင့် ရုံးလုပ်ငန်းစဉ်များကိုစီစဉ်ရန် အခြားဌာနများနှင့် ဆက်သွယ်ဆောင်ရွက် နိုင် ရမည်။
- · လုံခြုံရေးအဖွဲ့၊ အထွေထွေအလုပ်သမား၊ သန့်ရှင်းရေး နှင့် ယာဉ်မောင်း၏တာ၀န် ၀တ္တရားများကို ကြီးကြပ်ရန်နှင့် စီမံခန့်ခွဲနိုင်ရမည်။
- · အစိုးရသို့ပေးဆောင်ရမည့်အခွန်အခများအား အချိန်မှီစီစဉ်ဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။
- · ကွန်ပျူတာအခြေခံတက်ကျွမ်းအသုံးပြုနိုင်သူဖြစ်ရမည် ။
- · Email , Internet ကောင်းမွန်စွာ အသုံးပြုနိုင်ရမည်။
- · လုပ်ငန်းလိုအပ်ချက်အရ
GM/ Manager ၏ညွှန်ကြားချက်များအား လုပ်ဆောင်ရမည်။