အသစ်တိုးတက်လာသော MyJobs မှကြိုဆိုပါသည်။ မှတ်ပုံတင်၊ သင်၏ဝင်ငွေနှင့်အလုပ်ရှာပါ!  သင်၏လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကိုဒီမှာပြန်လည်ရယူပါ။.

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

• Communicate with internal and external parties on matters related to admin/office activities

  • အနိမ့်ဆုံးပညာအရည်အချင်း: Postgrad
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Mid level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

·         Supports operations by supervising staff, planning, organizing and implementing administrative system

·         Oversee administrative operations of business, day to day functions as well as supervising and supporting staff

·         Ordering supplies, scheduling maintenance of the office’s equipment and computers, maintaining meeting schedules and writing or reviewing contracts

·         Develop and maintain standard policies and procedures relating to office administration and facilities function

·         Communicate with internal and external parties on matters related to admin/office activities

·         Handling , arranging and controlling assets management and  procurement for office stationaries, accessories, office supplies and new material with attention to budgetary constraints

·         Ensure the smooth and adequate flow of information within the organization and Stores to facilitate Operation

·         Oversee facilities services, maintenance activities for vehicle, office machines such as air con, copier, printer and other office equipment

·         Liaise with Government office effectively for company ‌affairs

Other related duties and responsibilities as assigned by Top Management

Job Requirements

·         Any graduate

·         Age 38 and above

·         At least 5 years and above experience in Administrative field

·         Project management experience

·         Fantastic interpersonal skills and be strong leadership skills

·         Good communication skills and negotiation skills

·         Good at problem-solving and decision making ability in complex workplace

·         Good at planning & Time management

·         Good communication skills in English

Proficiency in computer literacy

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 800,000 - 1,000,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000