MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။
Open To:
မည်သူမဆို

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Communicate with internal and external parties on matters related to admin/office activities.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: မာစတာဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလယ်အလတ်တန်း
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 နှစ််

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Job Description

·         Supports operations by supervising staff, planning, organizing and implementing     administrative system

·         Oversee administrative operations of business, day to day functions as well as supervising and supporting staff

·      Ordering supplies, scheduling maintenance of the office’s equipment and computers, maintaining meeting schedules            and   writing or reviewing contracts

·         Develop and maintain standard policies and procedures relating to office administration and facilities function

·         Communicate with internal and external parties on matters related to admin/office activities

·         Handling , arranging and controlling assets management and  procurement for office stationery, accessories, office supplies and new material with attention to budgetary constraints

·         Ensure the smooth and adequate flow of information within the organization and Stores to facilitate Operation

·         Oversee facilities services, maintenance activities for vehicle, office machines such as air con, copier, printer and other office equipment

·         Liaise with Government office effectively for company ‌affairs

Other related duties and responsibilities as assigned by Top Management


Job Requirements

·         Any graduate

·         Age 38 and above

·         At least 5 years and above experience in Administrative field

·         Project management experience

·         Fantastic interpersonal skills and be strong leadership skills

·         Good communication skills and negotiation skills

·         Good at problem-solving and decision making ability in complex workplace

·         Good at planning & Time management

·         Good communication skills in English
·         Proficiency in computer literacy

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

အချိန်နှင့်တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် အလုပ်ခေါ်စာများနှင့် အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းနှင့်ပတ်သတ်သော သိမှတ်ဖွယ်ရာ အချက်အလက်များ ပါဝင်တဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ သတင်းလွှာကို တိုက်ရိုက်ရယူနိုင်ပါပြီ။

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 100,000 - 200,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
ရန်ကုန်
| စာချုပ်ဖြင့်လုပ်ကိုင်နိုင်သေ |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော