MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

6S Office Management , English 4 skill (high command of English) , Chinese 4 skill or HSK-4 graduate. 5+years Experience in Admin & HR. Able to work with multi-racial colleagues from Overseas. Working experience in China / International company is a benefit. Good communication & organization skill.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဒီပလိုမာလက်မှတ်ရှိ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလယ်အလတ်တန်း
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

1.       6S Office Management

2.       Office’s low-value consumption items, Fixed assets Management。

3.       Document Management: All kinds of documents /information/ Tender Documents

4.       Vendor Management

5.       Office various expense reimbursement management

6.       Assist in Recruitment Activities, post recruitment advertisement,arrange interviews

7.       Assist in Customer Relationship Management: Contact ,Making appointment, liaised with customer regarding sending quotations/Invoices/Contracts

8.       Interpretation ,Translation ,Meeting Minutes

9.       Organize Video Conference Call Meetings , Meeting Procedures

10.   Supervise Attendance Clock in/out 

Other tasks assigned by Manager


အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
USD 500 - 750