MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Assistant General Manager

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: သတ်မှတ်မထားပါ။
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: စီမံခန့်ခွဲမှု
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Job Description

  • Create strong relationships with key client stakeholders at both senior and mid-management levels
  • Work closely with colleagues on cross-territory opportunities and other internal teams on marketing materials and cause studies
  • Understand the competitive landscape and market trends
  • Understand and effectively communicate the company's value prop, tech, process and current partnerships
  • Maintain sales staff by recruiting, selecting, orienting and training employees.
  • As well as counseling and disciplining employees; planning, monitoring and appraising job results
  • Ability to identify and solve client issues strategically
  • Excellent interpersonal skills, with the ability to communicate effectively with management and cross-functional teams, for both technical and non-technical audiences
  • Building and maintaining strong, long-lasting customer relationships
  • Achieve growth and hit sales targets by successfully managing the sales team
  • Design and implement a strategic business plan that expands company’s customer base and ensure its strong presence

Job Requirement

  • Bachelor’s degree in business and any master degree related with applied position
  • 3 to 5 years experiences in similar position and 8 to 10 years in related fields.
  • Experience in planning and implementing sales strategic
  • Successful previous experience as a sales manager, consistently meeting or exceeding targets
  • Committed to continuous education through workshops, seminars and conferences
  • Excellent mentoring, coaching and people management skills
  • Demonstrable experience as head of sales, developing client-focused, differentiated and achievable solutions
  • Ability to prepare reports and use of appropriate mode of communication.
  • Must be proficient at analyzing data, building reporting and making strategic recommendations based on data and trends
  • Previous Experiences and success story is essential to present.
  • Excellent listening, negotiation and presentation skills
  • Excellent verbal and written communications skills
  • A suitable candidate for this position must have great computer skills and demonstrate high proficiency in the use of Ms Word, Ms Excel, and PowerPoint
  • Must be willing to travel work extended hours , weekends and holiday

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Anonymous Employer
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 2,000,000 - 2,500,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
Anonymous Employer
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော