MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Assistant HR Manager - Male (1) Post for NPT

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလယ်အလတ်တန်း
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 4 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Role and Responsibilities

The key responsibilities are to

·         Responsible for recruitment and selection processes (Selecting and listing applications, contacting and prepare on scheduling for interviews).

·         Conduct effective induction training, orientation sessions and company’s rule and regulation to new comer.

·         Prepare for new employment contract and personal detailed form, Code of Ethics and Business Conduct.

·         Make the employment contract with for all new comers.

·         Updating and renewing short term employment contract for contract staff. Then reporting to HR Head.

·         Prepare and maintain the review of organization structure and manpower planning yearly. (Guideline from SBU Head and HR Head) 

·         Assist to prepare the yearly HR budget.

·         Responsible for employee engagement for all staff.  (Serve as a link between management and employees by handling questions, interpreting and helping resolve work-related problems.)

·         Prepare the related technical training for concerned employees.(Internal and External)

·         Assist in staff development and training was provided in accordance to the Staff Development policy from Corporate HR.

·         Responsibility that employees ensure to compliance of HR policies and practices.(Such as Attendance, Working hours, work in-out, leave)

·         Checking the monthly payroll (Calculate staff loan, Income Tax, Social Security Board and other deduction) and check the monthly attendance. ( Head office and Site )

·         Checking the yearly taxation process and prepare for the taxation of expatriate.

·         Checking monthly HR report.

·         Prepare and announce that internal rule and regulation memo to all staff.

·         Prepare and maintain the annual performance appraisal system for all staff.

·         Assist in Implement performance management system including developing guidelines, forms and supporting documents and materials.

·         Remain familiar with all labor laws and ensure compliance.

·         Prepare and maintain the job description for all staff.

·         Maintain and prepare conducting in salary and benefits survey with other comparator organization.

·         Assisting update data for ISO (9001:2015) system.

·         Assisting HR Manager for the Development of Human Resources procedures and policies as required.

 

Qualifications and Education Requirements

  • Minimum of a Bachelor's degree or equivalent in Human Resources
  • More than (3) years professional work experience in related field is preferred.
  • Ability to speak English
  • Good Computer skills (MS World, Excel, Power Point, Internet and Email)

·         Detailed knowledge and understanding of business practices relating to human resources.

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
မြန်မာပြည်အတွင်း
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
မြန်မာပြည်အတွင်း
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
မြန်မာပြည်အတွင်း
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
မြန်မာပြည်အတွင်း
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော