MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

One of the foreign Buildings & Infrastructure company is looking for " B&I and Industry Manager (Expatriate)" position.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: Bachelor
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Management level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Scope of activities:

·        Develop and implement project execution strategy, ensure the implementation of quality control standards and cost control on project for on time completion.

·        Supervise monitor and report Project progress throughout the project cycle to ensure on time completion, lead Project Progress Meetings and coordinate with other departments.

·        Monitor, verify and enforce specification compliance of materials at various stages of project, Manage and control Project Budget

·        Develop detailed Action Plan for Key Accounts management, Key Accounts to be identified, but should include firstly the National Companies and the Main International players.

·        Develop and keep relation with related authorities of the sector

·        Develop technical and commercial proposal to replying to call for tender, with support of technical team

·        Liaison with other countries, Technical Centers and related Business Lines to get the necessary support

·        Identify and obtain the new and existing legislation, regulation and standard and codes which may lead to develop our business

 

Qualifications:

·        Bachelor degree in Engineering is a minimum with exposure in managing multiple projects, fast track Civil Engineering projects related for reputed clients.

·        Dual education for technical and commercial or management is preferred.

·        At least 15 years experiences in Processes Industry, Manufacturing, Building & Infrastructure.

·        Excellent knowledge of Contract Conditions, Health and Safety Regulations, Local Authorities Requirements for the Projects.

·        Good professional background and capability to dialogue with client top management and project manager

·        Good skill in communication, negotiation

·        Proficient in office software (Lotus Note, MS office, PowerPoint, MS project management)

·        Good sense in business development

 

Apply Now!!! htethtet@myjobs.com.mm

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 600,000 - 800,000