အသစ်တိုးတက်လာသော MyJobs မှကြိုဆိုပါသည်။ မှတ်ပုံတင်၊ သင်၏ဝင်ငွေနှင့်အလုပ်ရှာပါ!  သင်၏လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကိုဒီမှာပြန်လည်ရယူပါ။.

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Call Center Manager (Customer Service Department)

  • အနိမ့်ဆုံးပညာအရည်အချင်း: Unspecified
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Management level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 2 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Call Center Manager (Customer Service Department)
Responsibility
  • Develop objectives for the call center’s day-to-day activities
  • Conduct effective resource planning to maximize the productivity of resources (people, technology etc.)
  • Analyze call-center statistics (sales rates, costs, customer service metrics etc.)
  • Assume responsibility of budgeting and tracking expenses
  • Hire, coach and provide training to personnel to maintain high customer service standards
  • Monitor and improve ordering, telephone handling and other procedures
  • Evaluate performance with key metrics
  • Prepare reports for different departments or upper management 
  • Perform other duties as assigne    

Qualifications


  • Minimum 2 years Call Centre Management experience     
  • Bachelor Degree or COPC knowledge is a plus
  • Excellent verbal, written and interpersonal communication skills
  • Working language being English, the candidate's skills must be close to fluency
  • Must adapt well to change and successfully set and adjust priorities as needed
  • Must be proficient with google products (Docs, sheets and slides)
  •  

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000