MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

(Financial Inclusion and Livelihood Project) National Office

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: စီမံခန့်ခွဲမှု
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 နှစ််

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Key responsibilities

 Serve as primary liaison to LIFT, WV Australia and WV New Zealand, future doors, local and national

governmental authorities, and local NGOs regarding projects under CoP portfolio, Facilitate learning of best

practices on program’s technical areas and other donor organizations.

 Direct and oversee grant implementation, ensuring that all strategic objectives are met through proper design,

staffing, implementation and quality assurance and integration between microfinance and livelihood activities

occur at the field level.

 Coordinated technical response in program implementation. 

 Ensure proper technical capacity of staff to manage complex donor-funded projects.

 Establish and maintain effective project reporting, evaluation, and communication systems. Submit timely

accurate and professional reports that meet donor requirements.

 Ensure grant/project expenses are reasonable, allocated as per assigned budget, prudent and spent in

accordance with donor rules and regulations to ensure low risk audits

 Escalate grant management issues early and openly; resolve grant management issues quickly and fully.

Require knowledge and skills

 A Master's degree in Agriculture (Economics, Animal Science, Crop Science), economics, finance, livelihoods,

development or a related field.

 Experience of leading large and diverse teams.

 Experience managing microfinance and livelihood grants, or technical experience in these two fields.

 Experience in leading and managing large grants in a complex environment.

 Experience as a CoP/Programme Director or senior expert advisor required.

 10+ years of extensive international development experience managing large grant-funded projects.

 Knowledge of and familiarity with international assistance program requirements.

 Keen understanding of the unique political dynamics of the country and ability to work carefully and

collaboratively to maintain productive relationships with the various government entities in Myanmar.

 Proven ability in the management of large integrated grant-funded projects in developing countries.

 Proven ability to manage technical assistance teams. 

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

အချိန်နှင့်တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် အလုပ်ခေါ်စာများနှင့် အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းနှင့်ပတ်သတ်သော သိမှတ်ဖွယ်ရာ အချက်အလက်များ ပါဝင်တဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ သတင်းလွှာကို တိုက်ရိုက်ရယူနိုင်ပါပြီ။

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
မြန်မာပြည်အတွင်း
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
မြန်မာပြည်အတွင်း
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
မြန်မာပြည်အတွင်း
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော