MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

The goal of the Communications Department is to develop and implement effective communications strategy, keeping the image of World Vision and media relations in line with the country context, Country Strategy, Regional Strategy, GC (Global Centre) Standard, and SO (Support Office) requirements, to enhance the work of World Vision Myanmar.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလုပ်အမှုဆောင်
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 နှစ််

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Key responsibilities

 Assist and provide inputs and feedback to Communications Manager to develop communications strategy

and annual business plan, guidelines according to Myanmar context.

 Assist CM to Produce communication resources and publications such as Annual Report, capacity

statements, sector fact sheets and other WVM advocacy materials.

 Connect with AP, grants and sector teams for field visits/trainings/ and or to gather communications

resources.

 Produce communication resources stories and related photos (video as necessary) as requested by the

World Vision Partnership (SO, region, GC).

 Actively use resources sharing platform and connect with region and AP teams to carry out the assignment.

 Accept deployment to emergency areas to get communications resources to provide to the partnership

during disaster response.

 Write, prepare communications resources received from the field and share with region, SO, GC using

WVrelief platform.

 Assist CM to update the communications disaster preparedness plan.

 Develop communications content with team to position WV Myanmar as a well-informed and responsive

development and relief agency.

 Maintaining and updating websites and promote social media platforms.

 Assess and analyse risks on the social media platform.

 Regular update and upload content on the webpage.

Require knowledge and skills

 Bachelor degree in communications, journalism or any related field

 Proven skills and experience in story writing (English and Myanmar),

 Basic photography and videography skills

 Good presentation and communication skills (written and spoken).

 Good experience in gathering communications resources

 Good social media skills

 Good organisational skills, including time management and ability to work independently and under pressure

 Proven experience as a team player 

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

အချိန်နှင့်တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် အလုပ်ခေါ်စာများနှင့် အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းနှင့်ပတ်သတ်သော သိမှတ်ဖွယ်ရာ အချက်အလက်များ ပါဝင်တဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ သတင်းလွှာကို တိုက်ရိုက်ရယူနိုင်ပါပြီ။

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000