MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

To Define customer touch point and implement standards/procedures for ensuring optimal customer experience.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: စီမံခန့်ခွဲမှု
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 နှစ််

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

·         Define customer touch point and implement standards/procedures for ensuring optimal customer experience.

·         Establish communication mediums through which customers can readily contact a company and vice versa

·         Supervise the activities of customer experience team to ensure their interaction with customers reflect positively on the company

·         Utilize customer relationship management (CRM) tools in coordinating and monitoring customer experience operations and tracking customer experiences across online and offline channels, devices, and touchpoints.

·         Utilize social media platforms in reaching out to customers to help resolve issues and provide quick response to inquiries. Identifying customer needs and taking proactive steps to maintain positive experiences.

·         Analyzing customer feedback on product ranges and new releases, as well as preparing reports.

·         Performing product tests, evaluating after-sales and support services, and facilitating improvements.

·         Documenting processes and logging technical issues, as well as customer compliments and complaints.

·         Conduct studies and research to discover new techniques necessary for improving customer experience

·         Organize training programs for customer experience representatives in order to update their job knowledge and enhance their skills

·         Collaborating with IT developers, as well as the production, marketing, and sales teams to enhance customer services and brand awareness.

·         Aligning customer experience strategies with marketing initiatives. as well as informing customers about new product features and functionalities.


·         A Bachelor's degree in marketing, communications, advertising, business management, or in a related field preferred.

·         At least 5 years' experience as a customer experience specialist, or a similar customer support role.

·         Extensive experience in gathering and interpreting customer experience information.

·         Solid knowledge of online customer engagement platforms and channels.

·         Proficiency in MS Office, as well as CX and CRM software.

·         Exceptional interpersonal skills and a client-centered approach.

·         Great organizational and time management abilities.

·         Superb communication, collaboration, problem-solving skills, and decision-making skills

·         Good command over both spoken and written English with Presentation skills.

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

အချိန်နှင့်တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် အလုပ်ခေါ်စာများနှင့် အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းနှင့်ပတ်သတ်သော သိမှတ်ဖွယ်ရာ အချက်အလက်များ ပါဝင်တဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ သတင်းလွှာကို တိုက်ရိုက်ရယူနိုင်ပါပြီ။

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
Anonymous Employer
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 600,000 - 800,000