အသစ်တိုးတက်လာသော MyJobs မှကြိုဆိုပါသည်။ မှတ်ပုံတင်၊ သင်၏ဝင်ငွေနှင့်အလုပ်ရှာပါ!  သင်၏လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကိုဒီမှာပြန်လည်ရယူပါ။.
အသစ်

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

General Manager (Sales & Operation) should be run to smooth on Depart' operation.

  • အနိမ့်ဆုံးပညာအရည်အချင်း: Masters
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Management level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 7 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Requirements
  • Any Bachelor’s Degree and MBA is more preferable.
  • Must have minimum 5~7 years related field.
  • Must have strong communication and negotiation skill.
  • Must have sill in leadership and interpersonal.

Job Descriptions

  • To manage the entire order cycle so as to enhance business development and ensure sustainability and customer satisfaction.
  • To Lead Operation Management in the execution of business plans and strategies.
  • To provide a productive and motivating working environment, and addressing any issues/disputes from customers or clients.
  • To manage Customer Service.
  • To handle and manage online customer registration and activation.
  • To manage investigate and solve customers' problems, which may be complex or long-standing problems that have been passed on by customer service assistants.
  • Handling customer complaints or any major incidents, such as a security issue or a customer being taken ill issuing refunds or compensation to customers.
  • To coordinate with corporate partners.(Operations smooth run)
  • To handle and manage with customer on digital platform.
  • To collaborate with company executives to develop strategic plans for business growth based on short-term and long-term goals, communicate those goals to your team, and guide them to success.
  • Able to manage Brand Acquisition, Sales Target Plan & need to target GMV.
  • Able to align with other section and perform fulfill by CCP target.
  • Able to perform Department' budget control.
  • To implement Web/ App for needed E-commerce platform process by instruction from Head.
  • To increase sales performance, brand, register customer.
  • Active customer rate, monthly customer satisfaction made and submit growth rate.
  • To implement CRM implementation, A&P implementation on schedule.
  • To instruct to your team for CX customer rate, Customer response time (within 5 minutes), OSL control .

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000