MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။
အသစ်

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

We are looking forward to hire the strong background experience in HR & Admin manager post for Monywa base. Experience: 5+ years in HR&A Management.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: Bachelor
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Senior level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်


Job Descriptions
Below are the main responsibilities for the HR and Admin Manager but are not limited to
•    Implementing and revising a company’s compensation program.
•    Creating and revising job descriptions.
•    Conducting annual salary surveys and reporting.
•    Developing, analyzing, and updating the company’s salary budget.
•    Developing, analyzing and updating the company’s evaluation program.
•    Developing, revising, and recommending personnel policies and procedures.
•    Performing benefits administration.
•    Maintaining affirmative action programs
•    Recruitment efforts for all personnel, including writing and placing job ads.
•    Conducting new employee orientations and employee relations counseling.
•    Collecting, reviewing & analyzing the CVs and engaging the interviews.
•    Maintaining department records and reports.
•    Participating in administrative staff meetings.
•    Conducting staffs developing plan.
•    Based on business requirement visiting to government office and performing to do the government processes.


Requirements
•    Language: Burmese, English are mandatory. Chinese is a plus
•    Education: Bachelor’s degree or above, Business Administration or related field.
•    Min years of experience: 5+ years hands on experience in human resource management and administration
•    Solid understanding of federal and state employment regulations
•    Good communication skills, be proactive and responsive
•    Working knowledge of administrative and HR procedures and business systems (such as HRMS, timekeeping, fixed asset management, etc.)
•    Strong skills to use on excel, word, presentation and solid proficiency in other common office applications (such as, adobe, outlook, etc.)
•    Good relationship with related government
•    Working area: based on Monywa.


အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Rest of Myanmar
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 800,000 - 1,000,000
Rest of Myanmar
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Rest of Myanmar
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 1,000,000 - 1,500,000
Rest of Myanmar
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော