MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။
v2.strip_banner.best_match

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

HR Manager

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: Unspecified
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Management level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 6 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

HR Manager (Talent Management)

Primary Responsibilities :

•    Develop/update the Talent Management recruitment strategies/policies/ processes.
•    Perform training needs analysis
•    Develop and manage the training directory and advise managers/supervisors for selection of training & development programmes.
•    Source for trainers and negotiate to manage costs
•    Manage all training and development relate activities including the effectiveness of training programmes, trainers etc
•    Advise on succession planning related matters with line managers/heads.
•    Manage the graduate recruitment and rotation programmes
•    Manage the internship learning programmes and work with talent acquisition to identify talents for recruitment post graduation.
•    Build future talent pipeline which includes awarding of scholarships for high potential school students and children of employees and     propose programmes to ensure continuous flow of talents at all levels.
•    Identify learning initiatives to accelerate development of high potentials
•    Link up with managers/supervisors in Yangon HR HQ and HR Managers/reps from Upper (Mandalay) and Lower Myanmar and advise on clarifications, changes and resolve issues, if any.
•    Coordinate with managers to ensure all approvals are obtained accordingly
•    Monitor dept expenses for individual area and check for variances and advise superior.
•    Make accruals with Finance for areas not being paid yet
•    Perform or participate in projects as assigned
•    Ensure the system adopted is able to provide the functions required, store the relevant information and user friendly
•    Manage the migration/implementation/update of HRIS with the respective consultant/vendors.
•    Be the Super User of the system and train others
•    Perform checks on the systems capability to ensure effectiveness and accuracy.
•    Perform checks on the integrity data in the system to ensure accuracy.
•    Work with the systems consultant/vendors to resolve issues
•    Advise line managers and supervisor on the usage if access is given to them
•    Ensure confidentiality in all employees’ data and adhere to Data Protection Act.
•    Perform budgeting for the individual area.
•    Monitor dept expenses for individual area and check for variances and advise superior.
•    Make accruals with Finance for areas not being paid yet
•    Perform or participate in projects as assigned

Required critical behaviors 

  • High on integrity
  • A role model & ambassador for HR
  • Strong communication & interpersonal skills, especially in English
  • Pleasant, friendly, positive outlook & approachable
  • Self-motivated
  • Flexible, including working late and on weekends as required
  • Able to travel as required, typically to Mandalay
  • Adaptable
  • Fast learner, with potential to grow
  • Computer literate comfortable using HR software
  • Good command of English, verbal & written


အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

အချိန်နှင့်တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် အလုပ်ခေါ်စာများနှင့် အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းနှင့်ပတ်သတ်သော သိမှတ်ဖွယ်ရာ အချက်အလက်များ ပါဝင်တဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ သတင်းလွှာကို တိုက်ရိုက်ရယူနိုင်ပါပြီ။

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 1,000,000 - 1,500,000