MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Participate in accelerating the project development activities by providing support in logistic as well as facts and figures to middle management.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အကြီးတန်း
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 နှစ််

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Role and Responsibilities

  •  Dealing with middle management of co-investors, ESIA consultants and Construction Bureaus for organizing meetings and if necessary, supervise   Executive in site visit applications, multiple visa and stay permit applications.
  •  Dealing with State and Regional Division relative department to get the information and other necessary arrangement
  •  Supervising Executive in submitting reports to relevant departments and making proper coordination with them.
  •  Following up the reporting process of the project activities at relevant government organizations and settling some issues with initiation.
  •  Following up the relevant government’s policies and analyzing on their effectiveness on current project development activities.
  •  Studying all contracts and taking out the comparison points.
  •  Preparing related meeting materials and reporting them to superiors.
  •  Assisting meeting arrangement (including logistic support)
  •  Preparing meeting materials.
  •  Drafting meeting minutes and presenting to Manager or Deputy General Manager depending on the meeting situations.
  •  Preparing and presenting operation status report.
  •  Frequent travelling to Nay Pyi Taw and other project sites
  •  Learning Power related knowledge/attending related workshops/trainings and sharing it to the team.

QUALIFICATIONS:

·        BA (Eco)/ BA (English)/BA (Chinese)/BBA/ BBM/ AGTI/ B.Tech/ BE degree holders

·        Minimum 2 years experience in public relations or business development

·        Age between 27 ~ 32 years.

PREFERRED SKILLS AND REQUIREMENTS

·        Excellent communication skills

·        Good negotiation and diplomatic skills

·        Ability to work with foreign partners/joint ventures

·        Good familiarity with business functions such as business development, sales&, finance, etc.

·        Good spoken and written English

·        Frequent travelling to potential project sites

·        Microsoft skills (word, excel, power point)

·        Love to learn power related knowledge

·        Managerial skill

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

အချိန်နှင့်တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် အလုပ်ခေါ်စာများနှင့် အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းနှင့်ပတ်သတ်သော သိမှတ်ဖွယ်ရာ အချက်အလက်များ ပါဝင်တဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ သတင်းလွှာကို တိုက်ရိုက်ရယူနိုင်ပါပြီ။

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော