အသစ်တိုးတက်လာသော MyJobs မှကြိုဆိုပါသည်။ မှတ်ပုံတင်၊ သင်၏ဝင်ငွေနှင့်အလုပ်ရှာပါ!  သင်၏လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကိုဒီမှာပြန်လည်ရယူပါ။.

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Participate in accelerating the project development activities by providing support in logistic as well as facts and figures to middle management.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: Bachelor
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Senior level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Role and Responsibilities

  •  Dealing with middle management of co-investors, ESIA consultants and Construction Bureaus for organizing meetings and if necessary, supervise   Executive in site visit applications, multiple visa and stay permit applications.
  •  Dealing with State and Regional Division relative department to get the information and other necessary arrangement
  •  Supervising Executive in submitting reports to relevant departments and making proper coordination with them.
  •  Following up the reporting process of the project activities at relevant government organizations and settling some issues with initiation.
  •  Following up the relevant government’s policies and analyzing on their effectiveness on current project development activities.
  •  Studying all contracts and taking out the comparison points.
  •  Preparing related meeting materials and reporting them to superiors.
  •  Assisting meeting arrangement (including logistic support)
  •  Preparing meeting materials.
  •  Drafting meeting minutes and presenting to Manager or Deputy General Manager depending on the meeting situations.
  •  Preparing and presenting operation status report.
  •  Frequent travelling to Nay Pyi Taw and other project sites
  •  Learning Power related knowledge/attending related workshops/trainings and sharing it to the team.

QUALIFICATIONS:

·        BA (Eco)/ BA (English)/BA (Chinese)/BBA/ BBM/ AGTI/ B.Tech/ BE degree holders

·        Minimum 2 years experience in public relations or business development

·        Age between 27 ~ 32 years.

PREFERRED SKILLS AND REQUIREMENTS

·        Excellent communication skills

·        Good negotiation and diplomatic skills

·        Ability to work with foreign partners/joint ventures

·        Good familiarity with business functions such as business development, sales&, finance, etc.

·        Good spoken and written English

·        Frequent travelling to potential project sites

·        Microsoft skills (word, excel, power point)

·        Love to learn power related knowledge

·        Managerial skill

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 1,000,000 - 1,500,000