MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

To assist in the logistics and administrative function companywide which include ensuring adequate processes and procedures are in place.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလယ်အလတ်တန်း
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Roles & Responsibilities

Responsibilities

-Perform daily incoming and outgoing logistics’ activities, including receiving and issuance of goods.

-Monitor and follow up on Arrival Notice and Bill of Ladings for incoming shipment

-Ensure periodic and cycle inventory count are been conducted according to planned schedule.

-Order processing, purchasing and planning 

-Follow up on demurrage, storage and detention charges

-Assist in arranging courier services

-Handle cargo marine insurance for import and export shipment

-Knowledge in Trade net such as cargoes permit declaration, amendment and cancellation.

-Other administration tasks whenever necessary


Requirements

-Degree Holder 

-Preferably Junior Executive specialized in Clerical/Administrative Support or equivalent.

-Good communication skills 

-ERP system knowledge is preferred (multi currency & inventory module)

-Meticulous, independent, quick learner, good working attitude and able to work under pressure

-Candidate able to start work immediately, or with short notice preferred

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000