MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Location Rathedaung Townships

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလုပ်အမှုဆောင်
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 နှစ််

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Key Responsibilities

 Responsible for greeting visitors and ensure reception and responsible to answer

telephone, transfer calls, take messages and handle referring general enquires as

appropriated.

 Receiving and log incoming post and record outgoing post.

 Make travel bookings for staff, get information and make arrangements.

 Maintain office supply stocks, shopping and placing orders as authorized, receive

deliveries

 Photocopy and print documents as necessary and maintain up to date and organize

administrative files and records.

 Prepare administrative documents needed by the Project Supervisor/Field Finance

Assistant

 Follow up administrative management of all types of contracts (office, fax, telephone,

internet etc.)

 Prepare attendance, leave and salary request for project staffs

 Follow up HR procedures and provide contract extension and termination of staffs.

 Take responsibilities for local procurement process for quotation and purchasing.

 Undertake any other relevant tasks as delegated by the Field Finance Assistant/ Project

Coordinator

 Supervise the payment of monthly salaries for staff.

 Coordinate with the project offices and staffs in order to provide necessary support

services related with Field Finance Assistant/ Project Coordinator

 Assist the Field Finance Assistant/ Project Coordinator in the preparation of

monthly/quarterly/biannual/annual financial reports

 Assist to Field Finance Assistant and Project Coordinator in the management of financial

expenses and documentation.

Personal Qualifications:

 Flexibility - ability to work with multi-disciplinary and multi-cultural people, openminded, good communication skills, ability to listen, diplomacy

 Good interpersonal communication skills

 Respect and regard Myanmar Health Assistant Association (MHAA) Policy

 Follow the HR rules and regulations of MHAA with the direct supervision of PMU.



အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

အချိန်နှင့်တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် အလုပ်ခေါ်စာများနှင့် အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းနှင့်ပတ်သတ်သော သိမှတ်ဖွယ်ရာ အချက်အလက်များ ပါဝင်တဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ သတင်းလွှာကို တိုက်ရိုက်ရယူနိုင်ပါပြီ။

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
မြန်မာပြည်အတွင်း
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK Less than 100,000
မြန်မာပြည်အတွင်း
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
မြန်မာပြည်အတွင်း
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
မြန်မာပြည်အတွင်း
| စာချုပ် ဖြင့်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော