MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

This position is responsible for all administrative operations of a business, supervise administrative team members and ensure that daily office operations are performed in an efficient manner.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: စီမံခန့်ခွဲမှု
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Main Area of Responsibilities

  • Plan, coordinate and manage all administrative procedures and systems.
  • Overseeing all administrative activities ensuring that all work processes are maximized for efficiency.
  • Building Management : office building maintenance, electricity, furniture, air cons condition, generator and office cleaning.
  • Stamp Duty : overview in the process of stamp duty for MJT service agreements and Lease contracts.
  • Security : manage and supervise Administration Assistants to get smooth operation regarding Security guards in their daily routines by assisting Country Security Manager.
  • Manage and supervise associates and assistants in the fields of Facility management, travel desk, fleet management and front desk. Planning, organizing the office activities and team building arrangements.
  • Collaborating with procurement team regarding the review and negotiation process with Hotels to obtain good corporate rate and update.
  • Monitoring costs and expenses to assist in budget preparation.
  • Recruit, motivate and guide the professional development of the team reporting directly and indirectly to the incumbent.
  • Manage various tasks and projects as they arise and upon manager’s request.


Requirements


Education                : University Degree or its equivalent

Work Experience   : Minimum 5 years experiences in related field

Language skills     : Fluency in English (Both written and spoken)

Functional Skills

  • Strong MS Office skills
  • Very good understanding of office management processes
  • Experience with Facility Management principles and Environment, Health & Safety (EHS)
  • Great interpersonal and communication skills. team player
  • Critical thinker and problem-solving skills
  • Good time-management skills

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
USD 500 - 750
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 800,000 - 1,000,000