အသစ်တိုးတက်လာသော MyJobs မှကြိုဆိုပါသည်။ မှတ်ပုံတင်၊ သင်၏ဝင်ငွေနှင့်အလုပ်ရှာပါ!  သင်၏လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကိုဒီမှာပြန်လည်ရယူပါ။.

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Personal Assistant to the Managing Director JOB DESCRIPTION Summary of job Provide full administrative and secretarial support at a senior level t

  • အနိမ့်ဆုံးပညာအရည်အချင်း: Bachelor
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Management level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 7 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်


 Main responsibilities

· Managing Director’s travel arrangements (including visas/accommodation).

· Managing Director’s office systems, including data management and filing.

· Maintain records of Director’s contacts.

· Screen calls, enquiries and requests, and deal with them when appropriate.

· Assist Managing Director in researching and following up with action on matters which fall within the Director’s responsibility – chasing responses, triggering follow-up action.

· Produce documents, briefing papers, reports and presentations for the Director.

· Organize meetings and ensure that Director is well prepared for those meetings, preparing agendas, pre-meeting briefings and meeting papers.

· Manage arrangements for Trustees’ and Sub-Committee meetings, including production/distribution of agenda and papers.

· Assist/support Managing Director, Executive Director in arranging funding partner and other events.

· Meet and greet visitors at all levels of seniority.

· Supervise all Trust incoming/outgoing mail.

· Any other duties as may reasonably be required by the Director.

External relationships

· Conference facility, catering and accommodation personnel.

Person specification

· Educated to degree level or equivalent.

· Experienced Personal Assistant at senior management level.

· Ability to organize and plan own work.

· Excellent attention to detail, with the ability to maintain a high level of accuracy.

· A flexible, pro-active approach to work including the ability to priorities and re-priorities.

· Ability to work on own initiative.

· Ability to deal with sensitive information with discretion and to maintain confidentiality.

· Excellent IT skills, including a working knowledge of presentation software packages, preferably Microsoft Office Word, Excel and PowerPoint

 

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000