MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

play a key role in providing excellent customer service and growing company revenue. You will supervise and coordinate the schedules of the sales Job Description play a key role in providing excellent customer service and growing company revenue. You will supervise and coordinate the schedules of Sales Supervisor Duties and Responsibilities

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလုပ်အမှုဆောင်
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်


Sales Supervisor Duties and Responsibilities

  • Understand customer needs and offer solutions and support
  • Organize and coordinate sales representatives schedules
  • Research potential leads from business directories, web searches, or digital resources
  • Recruit, hire, and train new sales representatives
  • Receive and report on all sales leads
  • Supervise sales representatives and assistants
  • Answer potential customer questions and follow-up call questions
  • Work with sales team when closing sales
  • Track weekly, monthly, and quarterly performance and sales metrics
  • Meet all sales quotas and goals
  • Assist sales representatives and team to meet and exceed goals

Sales Supervisor Requirements and Qualifications

  • High school degree or equivalent; Bachelor’s degree in business administration, business, or related field preferred
  • Three (3) years’ previous experience in customer support, client services, sales, or a related field
  • Demonstrated and proven sales results
  • Basic computer skills and experience with tracking and recording call information, filing documents, or updating customer profiles/accounts; may include entering and tracking merchandise, scheduling with Microsoft Office Suite or similar software
  • Focused on customer service
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Persuasive and goal-oriented
  • In-depth understanding of company services and its position in the market
  • Excellent customer care and focus; ability to assess customers’ needs and provide correct answer, path, troubleshooting, or method for a positive customer experience
  • Ability to multitask, prioritize, and manage time efficiently

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK Less than 100,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK Less than 100,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 600,000 - 800,000
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK Less than 100,000