MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

We are seeking a dedicated Sales Administrator to provide excellent support to our sales team.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: Bachelor
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Mid level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 2 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

 Responsibilities:

  • Receiving and processing purchase orders.

·        Answering and screening internal and external phone calls and emails.

  • Issuing sales transaction invoices.
  • Verifying orders, including customers' personal information and payment details.
  • Contacting customers by phone or email to answer queries and obtain missing information.

·                          Maintaining and updating supplier, sales, and customer records.

·                          Keeping track of the sales team's communication with customers.

  • Compiling monthly sales reports.
  • Directing feedback from customers to relevant departments.
  • Supporting the sales department with other administrative tasks, if requested.

·                        Scheduling appointments for the sales department, service providers, suppliers, and customers.

·                        Preparing and filing sales contracts and agreements.

·                         Managing the sales department's budget and commissions.

·                      Liaising with other departments on administrative matters of mutual importance.


Requirements and Qualifications


 Any Graduate /Aged between 20 ~ 25 yrs

·        2+ years of experience as a Sales Administrator or other administrative role

·        Proficient with Microsoft Office, advanced excel level could be advantaged

·        Advanced knowledge of administrative recordkeeping practices.

·        Familiarity with sales reports and sales records.

·        Strong knowledge of sales performance metrics and KPIs

·        Able to prioritize work and succeed under deadlines

·        Familiarity with sales contracts and agreements.

·        Working knowledge of managing budgets and keeping track of sales commissions.

 

 

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK Less than 100,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK Less than 100,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 600,000 - 800,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK Less than 100,000