MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Must have experience about Telecom Industry Materials purchasing

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: Bachelor
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Senior level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 5 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Job Description

•             To ensure all controls, policies, and procedures (Supplier evaluation, Contract, Handling of payments, Domestic and International Logistics etc.) are followed.

•             To monitor spending to ensure that expenses are consistent with approved budgets.

•             To respond of direct investigations to verify and resolve shipper complaints.

•             To coordinate and prepare for PO process for assign categories.

•             To monitor and follow-up orders and remind vendors to meet the committed timeline on deliverables.

•             To work with finance team on initial payment, discrepancies, and credit notes as and when required.

•             To participate with the operation team to prepare purchase orders and services contracts in accordance with the Company’s Procurement and Contract       Procedures.

•             To ensure new contracts are initiated timely before expiry or extend the existing contracts.

•             To maintain internal records and databases for Vendors, prices, purchase history, invoicing etc.

•             Strong communication and negotiation skill.

•             Proficient in Microsoft Office.

•             To organize and manage the work of subordinate staff to ensure that the work is accomplished in a manner consistent with company requirements.

•             To perform other relevant tasks as required by Supervisor.


Job Requirements 

•             Must have experience about Telecom Industry Materials purchasing.

•             Ensuring reliability of sources with regards to quality, costs, quantity, and conformity of purchased materials and services.

•             Minimum 5-7 years of direct experience in procurement and services contract.

•             Excellent communication skill in both English and Burmese.

•             Must be able to work under pressure and meet deadlines, while maintaining a positive attitude

•             Able to work independently and as a team in a fast-paced environment     

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 200,000 - 400,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော