အသစ်တိုးတက်လာသော MyJobs မှကြိုဆိုပါသည်။ မှတ်ပုံတင်၊ သင်၏ဝင်ငွေနှင့်အလုပ်ရှာပါ!  သင်၏လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကိုဒီမှာပြန်လည်ရယူပါ။.

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

Training Officer

  • အနိမ့်ဆုံးပညာအရည်အချင်း: Unspecified
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: Mid level
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 years

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Training Officer at Hayman Capital Co.Ltd.,
JD
 Identify training needs by evaluating strengths and weaknesses
 Translate requirements into trainings that will groom employees for the next step of their career path
 Build annual training program and prepare teaching plans
 Develop the production of classroom handouts, instructional materials, aids and manuals
 Direct structured learning experiences and monitor their quality results
 Acclimate new hires to the business and conduct orientation sessions
 Deliver training courses
 Assess training effectiveness to ensure incorporation of taught skills and techniques into employees work behavior
 Periodically evaluate ongoing programs to ensure that they reflect any changes
 Stay abreast of the new trends and tools in employee development and performance Management.
 Other responsibilities and duties as HR functions required. 

Other Tasks
 Proven experience in designing multiple training events in a corporate setting
 Extensive knowledge of instructional design theory and learning principles
 Proven ability to master the full training cycle
 Adequate knowledge of learning management software
 Familiarity with traditional and modern training methods, tools and techniques
 Familiarity with talent management and succession planning
 Ability to conduct cost-benefit analysis.
 Sound decision making and organizational skills
 Ability to present complex information to a variety of audiences


JS
 Bachelor’s degree as a minimum and other HR-related certificates are preferred 
 At least 3 years of Training experiences preferred at Micro Finance Institution.
 Must have advanced English as a minimum 
 No criminal record 
 Able to provide own accommodation 
 Able to type in Myanmar (Zawgyi) 
 Experience of using IT software packages – MS Word, Excel. 
 Excellent interpersonal and communication skills 
 Detail-oriented 
 Excellent time management skills 
 Ability to multi-task

အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 1,000,000 - 1,500,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000
Yangon
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
MMK 400,000 - 600,000