MyJobs မှာ အခမဲ့ စီဗီ ရယူလိုက်ပါ။ သင့်ရဲ့ အလုပ်အကိုင် ရာဇဝင်ကို ၈၀% ပြည့်အောင် ဖြည့်စွက်ပြီး အဆင်သင့် စီဗီ ကို အခမဲ့ ရယူနိုင်ပါပြီ။  ဤနေရာတွင် ဖြည့်လိုက်ပါ။

အလုပ်အကျဉ်းချုပ်

The ICRC Welcome Department is looking for a Welcome Assistant to be based in Yangon office.

  • ဘွဲ့ အမျိုးအစား: ဘွဲ့ရ
  • အတွေ့အကြုံအဆင့်: အလုပ်အမှုဆောင်
  • အတွေ့အကြုံကြာချိန်: 3 နှစ််

လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်

Main responsibilities

▪ Assists the Welcome department in all administrative activities as requested and participate in

organizing pick-up and accommodation (hotel, apartment, house) for staff and guests.

▪ Interacts with relevant authorities (ministries, consulates, etc.) regarding certificates, visas, permits,

registration, etc.

▪ Organizes staff travel (plane, train, bus, etc.) by the most effective costs/mean and, if required,

coordinates drop-off at / pick-up from airports, stations, etc.

▪ Organizes communication flow between ICRC offices, sub-delegations, delegations and/or

headquarters regarding staff travel.

▪ Keeps all appropriate databases up to date on staff members, missions and other travel, document

validity, residences and any other relevant information (schools, airlines, telephone numbers, etc.).

▪ Organizes Welcome files, business cards, briefing programs and tours of the delegation for new

arrivals.

▪ Organizes the Welcome side of events/meetings/seminars, coordinating with the parties concerned

Requirements and experience

▪ It is required to have a university degree or secretary diploma or equivalent.

▪ You should have at least 2 years’ work experience in a relevant field.

▪ Your communication skills should be excellent, and you should be fluent in written and spoken

English as well as Myanmar language.

▪ International experience, preferably in humanitarian sector, would be an asset

▪ Previous ICRC experience is also a strong asset.

Your Profile

▪ Strongly motivated by humanitarian work, with capacity to engage, persuade and influence others

▪ Effective communication and listening skills

▪ Open minded, autonomous and adaptable, with ability to interact collaboratively in a

multidisciplinary and multicultural team

▪ Neat appearance, well developed writing and summarizing skills

▪ Robust organizational and prioritization capacities

▪ Capacity to exercise discretion

▪ Capacity to work under pressure in an armed conflict affected area and remote environment

We offer

▪ A unique and rewarding opportunity to help the victims of violence in a fast-paced environment

▪ Initial training and on-boarding organised

▪ A 12-month contract extendable

▪ A competitive compensation package including medical coverage and transportation allowances.

▪ A training opportunity to develop and strengthen the quality of the services provided to our

beneficiaries as well as to support our staff members’ professional and personal development.


အလုပ်အကိုင်မျှဝေပါ

အချိန်နှင့်တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် အလုပ်ခေါ်စာများနှင့် အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းနှင့်ပတ်သတ်သော သိမှတ်ဖွယ်ရာ အချက်အလက်များ ပါဝင်တဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ သတင်းလွှာကို တိုက်ရိုက်ရယူနိုင်ပါပြီ။

လျောက်ထားရန်၀င်ပါ

အသိပေးချက်များအသက်သွင်းရန် လုံခြုံမှုရှိပါစေ - နောက်ဆုံးရ အလုပ်များနှင့်သတင်းအချက်အလက်များရယူပါ
အသက်သွင်းရန်
အသိပေးချက်များရပ်ဆိုင်းရန် နောက်ဆုံးရအလုပ်များနှင့် သတင်းများအသိပေးချက်ရယူနေမှုကိုရပ်ဆိုင်းပါ။
ရပ်ဆိုင်းရန်
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
Anonymous Employer
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော
ရန်ကုန်
| အချိန်ပြည့်အလုပ်အမျိုုးအစား |
$ လျှို့၀ှက်အပ်သော